Wśród funkcji darmowej aplikacji do opieki nas starszymi dla modelu Patron SOS znajdziemy tradycyjnie centrum powiadomień, w którym opiekun zobaczy wszelkie kluczowe informacje przekazane za pośrednictwem opaski przez podopiecznego lub przez system samej opaski, jak m.in. sygnał SOS, czy powiadomienie o niskim poziomie baterii urządzenia.
Podobnie, jak w innych modelach, istnieje możliwość dobrania zespołu opiekunów, którzy również będą mogli korzystać z aplikacji i sterować niektórymi funkcjami opaski Patron SOS. Kluczową pozycję, jeśli chodzi o kontrolę nad opaską poprzez aplikację BeeSure GPS ma jednak opiekun-administrator.
W aplikacji można opcjonalnie zastosować dodatkowe zabezpieczenie w postaci blokady połączeń przychodzących z numerów, które nie zostały przypisane do opaski.
Wśród zdalnych funkcji aplikacji BeeSure GPS dla Patron SOS, które są obecne we wszystkich pozostałych modelach Patron, znajdziemy także funkcję alarmu oraz funkcję nasłuchu. W Patron SOS obecna jest także uniwersalna funkcja „szukaj opaskę”, która pomoże odnaleźć zagubione urządzenie z pomocą głośnego sygnału dźwiękowego. Do dyspozycji opiekunów użytkownika opaski Patron oddano również do dyspozycji podstawowe narzędzia do pomiaru parametrów życiowych – monitor snu oraz krokomierz.
W przypadku modelu Patron SOS do dyspozycji mamy detektor upadku. Za pośrednictwem aplikacji BeeSure GPS opiekun użytkownika opaski Patron SOS otrzymuje powiadomienia o ewentualnym, nagłym przewróceniu się podopiecznego – co wykrywają czujniki urządzenia. Funkcją, którą znajdziemy także w modelu GO, jest możliwość ustalenia godzin, w których opaska zasygnalizuje podopiecznemu konieczność zażycia leków (wygeneruje sygnał dźwiękowy).
Opiekun ma również możliwość zdalnego włączania lub wyłączania opaski.
Model Patron SOS jest bogato wyposażony w dodatkowe narzędzia do pomiaru parametrów życiowych. Za pośrednictwem aplikacji BeeSure GPS opiekun jest zdolny mierzyć – oprócz jakości snu oraz ilości kroków – także tętno, ciśnienie oraz saturację krwi.
Dodatkowym narzędziem pomiarowym, które znajdziemy jeszcze w modelu Patron Multi jest wbudowany w urządzenie termometr, dzięki któremu opiekun może zdalnie zmierzyć temperaturę ciała podopiecznego.
Funkcją, która nie jest obecna w pozostałych opaskach Patron, jest możliwość zdalnego ustawienia automatycznego odbierania połączenia przez urządzenie. W takim wypadku opiekun poleca opasce, aby jego połączenie przychodzące zostało odebrane automatycznie – bez konieczności odebrania go przez podopiecznego.
Pamiętaj: ePatron nie jest producentem lub dostawcą aplikacji prezentowanej w Serwisie. Jedynie informujemy o darmowej aplikacji, która jest kompatybilna z dostępnymi w naszym Sklepie opaskami. Aplikacja nie jest częścią naszych produktów. Nie możemy zapewnić Cię o dostępności aplikacji i jakości jej działania. Przeczytaj więcej w Regulaminie.
Istnieje możliwość przypisania 3 opiekunów.
Poziom baterii jest widoczny na głównym ekranie aplikacji.
Tak.
Aplikacja jest bezpłatna.
Tak. Aplikacja działa zarówno na telefonach z systemem operacyjnym iOS od Apple, jak i Android – możemy ją ściągnąć w każdej w chwili ze Sklepu Play lub App Store.
W aplikacji BeeSure Gps nie wyświetlają się reklamy.
Tak. Wszystkie osoby z listy telefonów alarmowych mogą ściągną aplikację i połączyć ją z opaską. Gdy to zrobią będą miały dostęp do różnych funkcji w tym czatu rodzinnego.
Można dodać dowolną ilość. W opasce z wyświetlaczem senior będzie miał do nich dostęp – nie będzie musiał wpisywać numeru telefonu ręcznie tylko wybierze wpisaną przez nas osobę.
W zależności od tego jaką opaskę podłączymy, aplikacją wyświetli tylko funkcję przypisane do danego modelu.
Należy zmienić w aplikacji ustawienie strefy czasowej, obecnie w Polsce jest to GMT + 2 (czas letni).
Tak. Można włączyć blokadę nieznanych numerów, na opaskę dodzwonią się wtedy tylko osoby, których numery telefonu są zapisane w książce telefonicznej.
Wystarczy na stronie głównej aplikacji wejść w: rejestracja . Wpisujemy tam swoje dane takie jak nazwę, adres mailowy oraz hasło do aplikacji i już gotowe. Rejestracji nie trzeba potwierdzać mailowo.
Tak. Wystarczy wejść w: Mój Profil, w prawym dolnym rogu – znajdą się tam wpisane przez nas informację osobiste, lista urządzeń podpiętych do aplikacji, zmiana hasła i kod rejestracji naszego urządzenia. Powyższe dane możemy edytować.