Jeśli zechcesz zwrócić towar zakupiony na stronie opaskadlaseniora.pl, odeślij go w ciągu 30 dni na własny koszt na adres:
opaskadlaseniora.pl
ul. Młynarska 42 lok. 115
01-171 Warszawa
z dopiskiem „ZWROT OPASKADLASENIORA.PL”.
Jeśli potrzebujesz podać kurierowi nasz numer użyj tego: + 48 573 265 247.
W przypadku, gdy nie będzie możliwe dostarczenie nam towaru w podanym wyżej terminie, poinformuj nas o swojej decyzji w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki, najlepiej drogą elektroniczną poprzez wiadomość e-mail: kontakt@opaskadlaseniora.pl, a następnie w ciągu kolejnych 14 dni odeślij go do nas na powyższy adres.
Pamiętaj o odesłaniu opaski wraz z jej oryginalnym pudełkiem, kartką z numerem IMEI, a także kablem.
Możesz wydrukować poniższy formularz zwrotu lub przepisać go ręcznie i dołączyć do wysyłanej paczki:
Pieniądze za zakupiony towar zwrócimy Ci niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania.
Możliwa jest wymiana towaru na inny model opaski pod warunkiem dostępności danego produktu. W związku z tym, zanim odeślesz opaskę, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@opaskadlaseniora.pl. Po ustaleniu szczegółów wymiany i potwierdzeniu dostępności interesującego Cię modelu w ramach wymiany wystawiona zostanie faktura korygująca.
Aby wymiana opaski miała miejsce konieczne jest odesłanie opaski na adres:
opaskadlaseniora.pl
ul. Młynarska 42 lok. 115
01-171 Warszawa
z dopiskiem „WYMIANA OPASKADLASENIORA.PL”.
Jeśli potrzebujesz podać kurierowi nasz numer użyj tego: + 48 573 265 247.
Możemy pomóc ci w procesie wysyłki opaski i wygenerować etykietę zwrotną. Jeśli potrzebujesz naszej asysty napisz na kontakt@opaskadlaseniora.pl
Pamiętaj o podaniu numeru rachunku bankowego, na jaki mamy dokonać ewentualnego zwrotu różnicy w cenie pomiędzy różnymi modelami opasek.
Opaskę odeślij wraz z jej oryginalnym pudełkiem, kartką z numerem IMEI, a także kablem.
Po otrzymaniu potwierdzenia wysłania przesyłki oraz uregulowaniu ewentualnej różnicy w cenie wyślemy wybrany przez Ciebie inny model opaski dla seniora.
Zgłoszenia z tytułu gwarancji/ rękojmi, dla produktów zamówionych w opaskadlaseniora.pl, Kupujący zgłasza do Sklepu Internetowego pisemnie lub za pośrednictwem e-maila: kontakt@opaskadlaseniora.pl.
Wszystkie modele naszych opasek objęte są 24 miesięczną gwarancją.
W przypadku stwierdzenia wady towaru kupionego w sklepie opaskadlaseniora.pl Kupujący powinien:
Odesłać wadliwy towar wraz z dołączeniem dowodu zakupu (np.: paragon lub faktura) na adres:
opaskadlaseniora.pl
ul. Młynarska 42 lok. 115
01-171 Warszawa
z dopiskiem „REKLAMACJA OPASKADLASENIORA.PL”.
przy czym koszty odesłania towaru ponosi Sklep Internetowy lub zostaną one Kupującemu zwrócone pod warunkiem uznania zwrotu.
Pamiętaj, że zwrot nie zostanie uznany, jeśli opaska użytkowana była niezgodnie z zaleceniami np: używana była do niej ładowarka szybkoładująca zamiast rekomendowanych ładowarek o niskim natężeniu 5V.
Ogólnie rzecz biorąc, obsługa opaski medycznej jest tożsama z obsługą elektronicznych zegarków cyfrowych, które są teraz wypierane przez nowocześniejsze smartwatche. Niektóre opaski są pozbawione ekranu – posiadają jedynie najistotniejsze funkcje, które powinno mieć urządzenia do przeznaczenia medycznego. Inne, bardziej „gadżeciarskie” modele mają już wbudowany ekran, podobny do ekranów w telefonach dla seniorów. Interfejs bransoletki wizualnie nie różni się niczym od zegarków ostatniej generacji. Oprócz aplikacji uruchamianych z poziomu interfejsu (oraz zdalnie), do dyspozycji są dostępne przyciski funkcyjne, znajdujące się na obudowie. Jest to, przede wszystkim, przycisk SOS – sztandarowa funkcja tego typu opasek – oraz, np. przycisk, który uruchamia funkcję mierzenia tętna. Na obudowie znajduje się także port dla ładowarki, gdyż – podobnie jak każde urządzenie elektroniczne – opaska wymaga regularnego uzupełniania energii (co 2-5 dni).
W przypadku pobrania i zintegrowania oprogramowania opaski medycznej z naszym smartfonem, zostaniemy powiadomieni o każdym podejrzanym ruchu podopiecznego. Nie musi to być nawet podejrzany ruch, gdyż przy odpowiedniej konfiguracji, urządzenie będzie wysyłać powiadomienia, np. w postaci raportów z bieżącej lokalizacji opaski. Reakcja opaski na nietypowe zachowanie, równoznaczne z przesłaniem powiadomienia, to kwestia paru sekund.
Jeśli opaska jest wyposażona w kartę SIM, senior może skorzystać z opcji zadzwonienia do opiekuna. W przypadku niedoładowanej karty SIM senior jest zdolny jedynie odbierać połączenia przychodzące. Senior może odebrać połączenie i rozmawiać z opiekunem tak, jakby rozmawiał przez zwykły telefon.
Zależy to od konkretnego modelu opaski ratunkowej. Z reguły jest to od 2 do maksymalnie 5 dni pracy baterii. Jest to bardzo długi czas pracy baterii, może wystarczyć nawet na krótki wyjazd podopiecznego, bez konieczności ładowania, która mogłoby być dla niego problematyczna. Jeśli jednak użytkownik opaski jest objęty dużą dozą ryzyka, warto dbać o regularne uzupełnianie baterii urządzenia.
To także zależy od konkretnego modelu opaski. Część modeli jest całkowicie wodoodporna i można w niej pływać (do określonej głębokości). Inne bransoletki są odporne, ale jedynie na zachlapania, tzn. nie są przystosowane do zanurzania, użytkowania ich w wodzie. Istnieje także wiele modeli, które w ogóle nie są ani przystosowane do używania ich w wodzie, ani odporne na zachlapania. Te warianty bransoletek należy trzymać z dala od wszelakich form wody.
Tak. Praktycznie wszystkie modele zegarków dla seniora oferują funkcję nadajnika GPS, którym nie tylko zlokalizujemy seniora, ale otrzymamy również powiadomienie o jego położeniu co kilka, kilkanaście lub kilkadziesiąt minut (zależnie od konfiguracji jaką wybierzemy). Niektóre modele są zintegrowane z mapami Google, dzięki czemu możemy automatycznie wyznaczyć trasę od naszego położenia do punktu, w którym znajduje się podopieczny. Należy jednak zaznaczyć, że lokalizacja GPS nie jest na tyle dokładna, aby namierzyć seniora w dokładności co do metra. Tę wadę rekompensuje jednak funkcja zdalnego uruchamiania sygnału dźwiękowego, dzięki któremu będziemy mogli odnaleźć naszego podopiecznego, np. w tłumie – idąc „za dźwiękiem” wydawanym przez opaskę.
Tak. Jeśli doładujemy kartę SIM, która będzie znajdowała się w opasce, będzie można wykonywać z niej połączenia. Jakość dźwięku jest wystarczająca, a głośność bardzo donośna, dzięki czemu nawet osoba o słabym słuchu będzie w stanie bez problemu się z nami skomunikować. Problemem może być mały wyświetlacz. Małe ikonki mogą sprawiać kłopot osobom o słabym wzroku. Niemniej, interfejsy opasek są z reguły wykonane w względnie dużych rozmiarach – przystosowane do użytku przez seniorów.