icon 30 DNI
NA ZWROT
icon 24 MIESIĄCE
GWARANCJI
icon SZYBKA
DOSTAWA
icon BEZPIECZNE
PŁATNOŚCI

Porady

Najczęstsze pytania
dotyczące darmowej aplikacji BeeSure GPS

Ilu zdalnych opiekunów można przypisać do jednej opaski SOS?

Istnieje możliwość przypisania 3 opiekunów.

W jaki sposób mogę sprawdzić stan baterii w aplikacji BeeSure GPS?

Poziom baterii jest widoczny na głównym ekranie aplikacji.

Czy jeden opiekun może mieć przypisanych w aplikacji BeeSure Gps kilku seniorów?

Tak.

Ile kosztuje pobranie aplikacji BeeSure GPS?

Aplikacja jest bezpłatna.

Czy aplikację BeeSure GPS można pobrać na każdy telefon?

Tak. Aplikacja działa zarówno na telefonach z systemem operacyjnym iOS od Apple, jak i Android – możemy ją ściągnąć w każdej w chwili ze Sklepu Play lub App Store.

Czy jest możliwość wyłączenia reklam w aplikacji BeeSure GPS?

W aplikacji BeeSure Gps nie wyświetlają się reklamy.

Czy dostęp do czatu w aplikacji może mieć kilka osób?

Tak. Wszystkie osoby z listy telefonów alarmowych mogą ściągną aplikację i połączyć ją z opaską. Gdy to zrobią będą miały dostęp do różnych funkcji w tym czatu rodzinnego.

Ile numerów można dodać w aplikacji do książki telefonicznej?

Można dodać dowolną ilość. W opasce z wyświetlaczem senior będzie miał do nich dostęp – nie będzie musiał wpisywać numeru telefonu ręcznie tylko wybierze wpisaną przez nas osobę.

Czy aplikacja BeeSure GPS ma takie same funkcję dla każdej opaski?

W zależności od tego jaką opaskę podłączymy, aplikacją wyświetli tylko funkcję przypisane do danego modelu.

Co zrobić gdy opaska wyświetla złą godzinę lub alarm nie dzwoni o ustawionej przez nasz porze?

Należy zmienić w aplikacji ustawienie strefy czasowej, obecnie w Polsce jest to GMT + 2 (czas letni).

Czy w aplikacji BeeSure GPS można zablokować nieznane połączenia?

Tak. Można włączyć blokadę nieznanych numerów, na opaskę dodzwonią się wtedy tylko osoby, których numery telefonu są zapisane w książce telefonicznej.

Jak zarejestrować się w darmowej aplikacji BeeSure GPS?

Wystarczy na stronie głównej aplikacji wejść w: rejestracja . Wpisujemy tam swoje dane takie jak nazwę, adres mailowy oraz hasło do aplikacji i już gotowe. Rejestracji nie trzeba potwierdzać mailowo.

Czy można edytować dane wpisane w czasie rejestracji konta?

Tak. Wystarczy wejść w: Mój Profil, w prawym dolnym rogu – znajdą się tam wpisane przez nas informację osobiste, lista urządzeń podpiętych do aplikacji, zmiana hasła i kod rejestracji naszego urządzenia. Powyższe dane możemy edytować.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

Ważna informacja dla naszych klientów


Informujemy, że z dniem 1 stycznia 2025 r. zakończyliśmy sprzedaż naszych produktów.
Dziękujemy wszystkim klientom za zaufanie i wsparcie przez te lata!
Zapewniamy, że decyzja ta nie wpływa na jakość i dostępność opieki posprzedażowej ani na działanie zakupionych opasek – będą one funkcjonować bez zmian.
W razie pytań prosimy o kontakt: kontakt@opaskadlaseniora.pl
Dziękujemy, że byliście z nami!

This will close in 0 seconds